چگونه بازیهای دیجیتال میتوانند یادگیری را متحول کنند؟ - شنبه بیست و چهارم خرداد ۱۴۰۴
تفاوت‌های ارزشیابی کیفی_توصیفی با سنتی - شنبه بیست و چهارم خرداد ۱۴۰۴
پست علمی - نظام ارزشیابی و امتحانات - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پست علمی - معلم مطلوب از نگاه سند تحول بنیادین - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پست علمی - جایگاه معلمان در نظام آموزشی - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پست علمی عدالت آموزشی - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - توجه به تفاوت های فردی - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - مهارت های روان شناختی - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - فعالیت های پرورشی مدارس - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی شناسایی استعداد های دانش آموزان - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - تدریس در کلاس های چندپایه - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - تدریس در عشایر - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - اسناد و قوانین مهم آموزش و پرورش - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
چالش های آموزش مجازی در روستا ها - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان: زیربنای موفقیت‌های علمی و فردی - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
مهارت‌های مورد نیاز معلمان آینده - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
نقش معلمان در عصر هوش مصنوعی - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
نقش‌معلمان‌‌درعصرهوش‌مصنوعی چیست؟ - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان؛ گامی به‌سوی پرورش هوشمندانه - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
محیط یادگیری مثبت؛ سنگ‌بنای آموزش مؤثر - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
روش های کاهش اظطراب امتحان - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
نقش والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
تحلیل مخاطب؛ گام اول در طراحی آموزشی موفق - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
طراحی آموزشی؛ نقشه‌ راه یادگیری مؤثر - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
روش های کاهش اضطراب امتحان - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
ارزشیابی کیفی-توصیفی؛ نگاهی نو به سنجش یادگیری - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
مدیریت خشم در کلاس درس: چالشی انسانی، راهکاری علمی - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
همه چیز در مورد آموزش ترکیبی - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست انواع طرح های کشوری در مورد آموزش و پرورش - جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
حواس‌پرتی دانش‌آموزان و نقش آن در یادگیری - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
بازی های گروهی - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست فضای آموزشی صمیمی - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست دانش آموز منزوی در کلاس درس - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست مدیریت کلاس - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست نقش بازی های آموزشی در یادگیری - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
چرا آموزش ترکیبی حائز اهمیت است - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
تأثیر موسیقی بر یادگیری زبان انگلیسی/فیضی - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست علمی ترک تحصیل دانش آموزان - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
توضیح آموزش ترکیبی - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
تاثیر تغذیه بر یادگیری دانش آموزان - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
برنامه نویسی با کمک هوش مصنوعی - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
ایا معلمان اینده باید برنامه نویس باشند - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
اموزش خلاق با کمک هوش مصنوعی و کد نویسی - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
هوش مصنوعی تقویت کننده یا جایگزین معلمان اینده - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
هوش مصنوعی و اینده نظام اموزشی - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست  علی نوذراصل... ارزشیابی کیفی - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی روش های کاهش ترک تحصیل در دانش آموزان - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست محیط یادگیری مثبت - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست اختلالات یادگیری - پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴