دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان
چگونه بازیهای دیجیتال میتوانند یادگیری را متحول کنند؟
-
شنبه بیست و چهارم خرداد ۱۴۰۴
تفاوتهای ارزشیابی کیفی_توصیفی با سنتی
-
شنبه بیست و چهارم خرداد ۱۴۰۴
پست علمی - نظام ارزشیابی و امتحانات
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پست علمی - معلم مطلوب از نگاه سند تحول بنیادین
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پست علمی - جایگاه معلمان در نظام آموزشی
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پست علمی عدالت آموزشی
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - توجه به تفاوت های فردی
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - مهارت های روان شناختی
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - فعالیت های پرورشی مدارس
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی شناسایی استعداد های دانش آموزان
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - تدریس در کلاس های چندپایه
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - تدریس در عشایر
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی - اسناد و قوانین مهم آموزش و پرورش
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
چالش های آموزش مجازی در روستا ها
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانشآموزان: زیربنای موفقیتهای علمی و فردی
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
مهارتهای مورد نیاز معلمان آینده
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
نقش معلمان در عصر هوش مصنوعی
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
نقشمعلماندرعصرهوشمصنوعی چیست؟
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
شناسایی استعدادهای دانشآموزان؛ گامی بهسوی پرورش هوشمندانه
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
محیط یادگیری مثبت؛ سنگبنای آموزش مؤثر
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
روش های کاهش اظطراب امتحان
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
نقش والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
تحلیل مخاطب؛ گام اول در طراحی آموزشی موفق
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
طراحی آموزشی؛ نقشه راه یادگیری مؤثر
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
روش های کاهش اضطراب امتحان
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
ارزشیابی کیفی-توصیفی؛ نگاهی نو به سنجش یادگیری
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
مدیریت خشم در کلاس درس: چالشی انسانی، راهکاری علمی
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
همه چیز در مورد آموزش ترکیبی
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست انواع طرح های کشوری در مورد آموزش و پرورش
-
جمعه بیست و سوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
حواسپرتی دانشآموزان و نقش آن در یادگیری
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
بازی های گروهی
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست فضای آموزشی صمیمی
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست دانش آموز منزوی در کلاس درس
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست مدیریت کلاس
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست نقش بازی های آموزشی در یادگیری
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
چرا آموزش ترکیبی حائز اهمیت است
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
تأثیر موسیقی بر یادگیری زبان انگلیسی/فیضی
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست علمی ترک تحصیل دانش آموزان
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
توضیح آموزش ترکیبی
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
تاثیر تغذیه بر یادگیری دانش آموزان
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
برنامه نویسی با کمک هوش مصنوعی
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
ایا معلمان اینده باید برنامه نویس باشند
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
اموزش خلاق با کمک هوش مصنوعی و کد نویسی
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
هوش مصنوعی تقویت کننده یا جایگزین معلمان اینده
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
هوش مصنوعی و اینده نظام اموزشی
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست علی نوذراصل... ارزشیابی کیفی
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست آموزشی روش های کاهش ترک تحصیل در دانش آموزان
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست محیط یادگیری مثبت
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
پادکست اختلالات یادگیری
-
پنجشنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۴
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
...
→
Powered by
BLOGFA.COM