نقش سواد برنامه ریزی درسی و جهت گیری برنامه درسی معلمان در پیش بینی یادگیری زدایی
با توجه به اهمیت یادگیری زدایی در یادگیری، توسعه و تحول دانش و مهارت های فردی و سازمانی و همچنین اهمیت سواد برنامه ریزی درسی و جهت گیری برنامه درسی معلمان در تمایل و پذیرش فرآیند یادگیری زدایی و علاقه به کسب آگاهی و همچنین نوع نگاه و طرز تفکرشان در ارتباط با بازنگری و تجدید نظر در رفتار و شیوه های مرسوم یاددهی و یادگیری، با توجه به عملکرد معلمان و دبیران، احساس نیاز به نوآوری و تجدیدنظر در شیوه های آموزش و یادگیری در سطح کلاس درس و بهره گیری حداکثری از فنون و تکنولوژی روز در این امر توسط معلمان و دبیران، احساس می شود. امیداست سردمداران و مسئولین آموزش و پرورش با آگاهی و بهره گیری از اطلاعات و نتایج این پژوهش و برگزاری دوره های آموزش و توانمندسازی منابع انسانی تحت عنوان ضمن خدمت فرهنگیان و سایر برنامه ها و اقدامات مقتضی، در جهت بهبود کمیت و کیفیت فرآیند یاددهی-یادگیری و آموزش و پرورش دانش آموزان عزیز کشورمان گام بردارند.
اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان سایت حاضر را با هدف اشتراک دانش و تجربه در زمینه رشته های مختلف دانشگاه فرهنگیان راه اندازی نمودند. هدف آن است که دانشجویان ورودی هر سال این مرکز با همکاری با اساتید خود در دروس مختلف ، کتب علمی، فایل های تدریس، پروژه های علمی دانشجویی انجام شده، تجارب و خاطرات خود از آموزش دانش آموزان، محتواهای علمی و مفید، معرفی سایت های مورد نیاز حرفه معلمی و.... را با هدف کمک به آموزش و پرورش( سیاست گذارن/ معلمان / مدیران/ معاونین) و دانشگاه فرهنگیان( اساتید/ مدیران/ معاونین و دانشجو معلمان و مهارت آموزان ماده 28) به اشتراک بگذارند.