پست علمی هوش مصنوعی در مدارس
چگونگی استفاده از فناوری های هوش مصنوعی برای تطبیق آموزش با نیازها و ویژگی های فردی دانش آموزان و ارزیابی تاثیرات آن بر کیفیت یادگیری است. روش های تحقیق شامل بررسی مطالعات موردی، تحلیل داده های آموزشی و نظرسنجی از معلمان و دانش آموزان است. نتایج نشان می دهد که هوش مصنوعی می تواند با ارائه برنامه های آموزشی و تمرین های سفارشی، به بهبود یادگیری فردی و افزایش انگیزه دانش آموزان کمک کند. فناوری های AI قادرند نقاط قوت و ضعف هر دانش آموز را شناسایی کرده و محتوای آموزشی را بر اساس این تحلیل ها به طور هوشمندانه تنظیم کنند.
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۴۰۴/۰۳/۲۵ ساعت 4:53 توسط محمد مظفری بابادی
|
اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خوزستان سایت حاضر را با هدف اشتراک دانش و تجربه در زمینه رشته های مختلف دانشگاه فرهنگیان راه اندازی نمودند. هدف آن است که دانشجویان ورودی هر سال این مرکز با همکاری با اساتید خود در دروس مختلف ، کتب علمی، فایل های تدریس، پروژه های علمی دانشجویی انجام شده، تجارب و خاطرات خود از آموزش دانش آموزان، محتواهای علمی و مفید، معرفی سایت های مورد نیاز حرفه معلمی و.... را با هدف کمک به آموزش و پرورش( سیاست گذارن/ معلمان / مدیران/ معاونین) و دانشگاه فرهنگیان( اساتید/ مدیران/ معاونین و دانشجو معلمان و مهارت آموزان ماده 28) به اشتراک بگذارند.